X. kerület

Budapest külső kerülete. Területe 32,50 km2. A gondozott parkok összterületét tekintve Kőbánya a fővárosi listavezető, 2 675 000 négyzetméternyi zöldterülettel. Lakossága 75.470 fő. Népsűrűség 2388 fő/km2

Van egy jó témád? Írd meg!

Fotók vegyesen

Partnerek

Hozzászólások

Szeretnék hírlevelet!

Így néz ki egy 3,2 milliós gyalogátkelő

2010.07.11. 16:18 Kvazimir

Ahogy azt korábbi bejegyzéseinkben jeleztük, az önkormányzat  3,2 millió forintból építtet gyalogátkelőt a Sibrik Miklós úti bevásárló központ elé. Az átadás időpontja július 10-ei szombat. Tegnap, az átadás napján kilátogattam a területre és az alábbi állapotokkal találkoztam: a zebra(!) nem volt felfestve, az átkelőt jelző táblák le voltak takarva(!), így az autósok nem is adták meg az elsőbbséget az úton átkelni kívánó embereknek.

Kíváncsi vagyok, a kivitelező cég a késés miatt kevesebb pénzhez jut e, vagy szankciókkal sújtja  a megbízó kerületi önkormányzat? Ezen felül mindenki eldöntheti, vajon tényleg 3,2 millió forintba került, kerülhetett ez az átkelő.

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

 

7 komment

Címkék: kozlekedes kőbánya kőbányahomályos x.kerület

A bejegyzés trackback címe:

https://10ker.blog.hu/api/trackback/id/tr852144699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reális Randolf 2010.07.12. 22:56:02

Anyagköltség min. kb. milla. Munkagépek, munkavezető, melósok, tervezés, engedélyeztetés stb. Plusz a profit. Sok helyre folyik el a pénz még akkor is, ha az eredmény nem látványos.
Szerintem nem túlzó. Iparban dolgozom és piaci körülmények között nálunk egy külső szolgáltató cég egy fél órás mérési sorozatért számláz fél millát.

Manóvezér 2010.07.12. 23:40:43

@Reális Randolf:Nem vagyk szakértő, az árat nem tudom vitatni.Amennyiben a határidő július 10.volt,akkor most miért nincsen kész a zebra?Miért takartak a táblák?Miért nem lehet július 12-én rendeltetésszerűen(azaz megállnak az autósok)használni?Szerintem piaci viszonyok között is(!!)joggal elvárható(lenne,normális helyen,pláne ekkor közpénzért) a határidő betartása,betartatása.Amennyiben nem, akkor jön a kötbér.Egyetértesz?

Reális Randolf 2010.07.13. 17:46:04

A határidő be nem tartása és a kötbér jogos. Én csak az eredeti árra akartam rezgálni.

Tron65 2010.07.25. 19:05:41

Csak engem zavar, hogy az Interspar elnézte kicsit, és a parkolón átvezető járdát 10 méterrel arrébbra építették?
Izé... Vagy az volt ott előbb és én vagyok a gőzmozdony?

Vagy nem is a bevásárlóközponthoz, hanem a parkolóhoz vezet a zebra?
Ahhoz, ugyanis hogy az előbbihez vezessen, hiányzik még egy zebra, konkrétan a parkoló torkolatából.
Ott ugyanis a jelenlegi KRESZ szerint NINCS ELSŐBBSÉGE a gyalogosnak a kifelé jövő kocsikkal szemben.
Így viszont láttam egy gyönyörű 8 pontos gyakorlatot, amíg egy böhöm nagy busz bekanyarodott a parkolóba.

Izé... Vagy az volt ott előbb és én vagyok a gőzmozdony?

Csak engem zavar, hogy a nemrég (a kerékpárút építésekor) rendberakott és füvesített területet mindkét irányban 20-30 méteren feltúrták és jól úgy is hagyták?

Mérges Dénes 2010.08.09. 07:41:29

Ez az összeg reális?!
Minimálbér annak a pár 'vidáman dolgozó' munkásnak,kenőpénz (kuss-pénz) ide-oda,Mázga Gézának egy új AOUDI turbóval és popsi-klimával felszerelve és már hopp el is fogyott a zsebpénz.Jó,mi?
De legalább már a 78 éves mamit nem gázolják rommá a rodeo-királyok.Sietős némelyiknek nagyon,mert mennek mint állat,csak még azt kellene elérni,hogy úgy álljanak meg a zebra előtt,hogy pl. ne én érezzem kellemetlenül magamat,ha nem köszönöm meg nekik.

Peace!

Mérges Dénes 2010.08.09. 07:48:17

Kiegészítés!

Mázga Géza csak egy amolyan illusztráción alapuló'kitalált' személy.Nehogy valaki elkezdje keresni.
Köszönettel!

Mr.Mérges

aZanya 2010.08.21. 00:29:25

@Tron65:

Gondolom a buszmegálló miatt nem tudták a másik oldalra tenni.... A kifelé jövő autósokat látjuk :) Legalább az értelmesebbje, nekem a kanyarodókkal volt mindig problémám, meg azzal hogy kerüljek egy irtó nagyot 3 gyerekkel, biciklivel, görkorival, 3 megrakott szatyorral, mert ott nem lehet átmenni...Szóval én üdvözlöm a zebrát, még ha ennyi is volt (tobb is lefolyt már a Dunán), és mégha csúsztak is vele pár napot....
süti beállítások módosítása