X. kerület

Budapest külső kerülete. Területe 32,50 km2. A gondozott parkok összterületét tekintve Kőbánya a fővárosi listavezető, 2 675 000 négyzetméternyi zöldterülettel. Lakossága 75.470 fő. Népsűrűség 2388 fő/km2

Van egy jó témád? Írd meg!

Fotók vegyesen

Partnerek

Hozzászólások

Szeretnék hírlevelet!

Kopogtatni továbbra is veszélyes

2010.02.21. 12:18 Kvazimir

„Kell egy pofon?” Kidobó fiúk pakolták ki a Taraliget Lakóparkban a kopogtatócédula  gyűjtő aktivistákat. Az ügy pikantériája, hogy a lakóparkot építtető cég tulajdonosa valamikor önkormányzati képviselő volt.




A lakók engedték be a 432 lakásos lakópark területére az aktivistáikat, akik két csoportban kezdték gyűjteni az ajánlószelvényeket a Kőbányai út 45-ös szám alatt. „Egy fél óra elteltével valószínűleg az egyik lakó értesítette a park biztonsági szolgálatát, majd megjelent egy kopasz férfi és egy biztonsági őr, akik távozásra szólították fel a kopogtatócédula-gyűjtőket” - írta a piroslap.blog.hu, akik szerint hiába bizonygatták az aktivisták, hogy joguk van gyűjteni, ha beengedték őket, a két férfi nem tántorított.

„Azt mondták, nem érdekli őket a jog, majd azt kezdték bizonygatni, hogy milyen magas rangú ismerőseik vannak mind bal, mind jobboldali pártokban". Az aktivisták jelezték, hogy nem szeretnének balhét, ezért elkezdtek a kijárat felé menni, de közben az egyik lakó utánuk ment, hogy odaadja a kopogtatócéduláját. A kopasz férfi megpróbálta lebeszélni a hölgyet, és közölte, hogy nem mehetnek be a lakásába az aktivisták.

Az egyre feszültebb légkörben ezután az ajánlószelvény-gyűjtőknek is nekiment, miközben azt kiabálta, „mit állsz elém? Azt hiszed, vagy valaki? Egy senki vagy!”, de előkerültek szótárából a tipikus „mit röhögsz, mi? Kell egy pofon? Adok majd én!” kérdések is, melyekre rendre a „nem” válasz érkezett.

Végül nagy nehezen két aktivistának megengedte, hogy elkísérjék a hölgyet kopogtatócédulájáért, miközben a többieknek azt mondta, hogy ha van egy kis eszük, rájöhetnek, neki is „felülről szóltak”, hogy ne engedje be az aktivistákat.

                                                                                     Forrás: piroslap.blog.hu
 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

107 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://10ker.blog.hu/api/trackback/id/tr81777814

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszes képviselő smasszerei 2010.02.21. 21:02:59

„Kell egy pofon?” Kidobó fiuk pakolták ki a Taraliget Lakóparkban az MSZP aktivistáit. Az ügy pikantériája lakóparkot építtető cég tulajdonosa fideszes önkormányzati képviselő volt. A lakók engedték be a 432 lakásos lakópark területére az M...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Polako 2010.02.21. 13:34:05

Hülye pöcs orkok. Komolyan a kutyámmal nem etetném meg ezeket, mert kihányná.

soproni1 2010.02.21. 13:35:55

Végre a security azt csinálja ami a dolga.

Irigylem az ilyen lakópark lakókat. Tényleg baromság, hogy önkéntesek, hittérítők, ügynökök kószálnak egy térsasházban. Remélem a bejáratnál véget ér a Nagy Nemzeti Közérdek és onnan már privát szféra. Sok ilyen lakóparkot.

Piréz Vitéz 2010.02.21. 13:51:20

@soproni1: Végre a security azt csinálja ami a dolga.

Ez nagyon szépen hangzik elméletben, de valószínűleg a gyakorlatban úgy néz ki, hogy csak bizonyos színű aktivistákat engednek be.

torró 2010.02.21. 14:03:07

"soproni" Ha meg majd a vidéki nyugdíjasok döntik el majd a jövődet ,akkor meg majd azért fogsz nyávogni. Ugyanis tudtommal ott fiatalok laknak és nekik kellene a jövőről dönteni hülyegyerek! Remélem balos is vagy, gratulálok!

gyík (törölt) 2010.02.21. 14:04:30

@soproni1:

"Végre a security azt csinálja ami a dolga."

Gondolom végigkérdezte az összes lakót, hogy szeretnék-e valamelyiküknek odaadni a céduláját úgy állampolgári jogon..

"A lakók engedték be a 432 lakásos lakópark területére az aktivistáikat,"

Tehát volt rá igény, gondolom. Innentől a segg biztonsági őr max. ott poroszkálhat mellette.
Illetve: "az egyik lakó utánuk ment, hogy odaadja a kopogtatócéduláját. A kopasz férfi megpróbálta lebeszélni a hölgyet, és közölte, hogy nem mehetnek be a lakásába az aktivisták."

Ez a helyzet abszurd. Security-st páros lábbal kirúgni, mert f@sz.

MikulásCentrum Mikulás Rendelés Házhoz Télapó · http://www.mikulascentrum.hu 2010.02.21. 14:04:55

@soproni1: ha MINDEN zaklatot ilyen ontudatosan dobnak ki, legyen az hitterito, kopogtatogyujto vagy koldus, vagy arus, akkor dicseretes, es en is ebben a lakoparkban szeretnek elni. de csak akkor ha ez MINDEN zaklatora vonatkozik

helloblog 2010.02.21. 14:05:37

@soproni1: Azért egy dolgot nem árt figyelembe venni. A lakópark a lakóké és nem a biztonságiaké. Nem szeretnék olyan lakóparkban élni, ahol ha oda akarom adni a cédulámat, akkor mjad egy ilyen tuskó kioktat, hogy a lakásomba nem mehetnek be. Ezt majd én eldöntöm. Ilyen biztonságiakkal szerintem ez inkább egy börtön, mint lakópark.

vegacs 2010.02.21. 14:06:22

Nekem meg az a véleményem,hogy a bejegyzés írója olyan magyartalanul fogalmaz,hogy arra nincs szó.
Az első mondatnak még értelme sincsen... részemről.
Esetleg nem olvassa vissza miután megírja?
Érthetetlen.
Persze tudom,hogy hozzászólásom nem fűződik a témához.
Húzok is innen.

C4rt3r 2010.02.21. 14:10:02

Tuti valami felbérelt külföldi írta és utána géppel fordították :)

tölgyes 2010.02.21. 14:23:17

Az embereket meg kell védeni saját maguktól... a X. kerület híres ebbe. Arató lakásába jelentkezett be lassan a fél ország.. Úgy 4 éve mintegy 100 tag lépett be a szomszéd kerület MSZP szervezetébe, hogy megbuktassák az egyébként nem gyurcsányista, de MSZP-és polgármestert. Az akció sikerrel járt. Egyetlen egyén mandátumot se kapott az MSZP..egyéni körzetben.. eddig ilyen még nem volt...

untermensch (törölt) 2010.02.21. 14:24:35

@helloblog: Ez csak akkor igaz, ha az összes lakó megegyezett abban, hogy jó ötlet, ha ezek az "aktivisták" szabadon mozognak a lakópark teljes területén. Valószínűleg azonban nem ez történt. Aki megteheti, azért költözik ilyen helyre, hogy kizárhassa a külvilág mocskát, akár fizikai erőszakkal is, és teljesen igazat adok nekik. Én is határozottan utasítanám a securityt, hogy basszanak ki minden szórólapost, koldust, ügynököt, stb. Az ajánlószelvényt meg rengeteg helyen le lehet adni a városban.

vagyok59 2010.02.21. 14:24:54

Vajon ki lehetett az a felülről? Mert hogy nem jobbikos, az tuti. És ezek szerint a lakógyűlés sem.

Érdekes lenne, ha nálunk is egy ilyen "felülről" valaki döntené el, ki léphet be a házba ráadásul úgy, hogy én megengedtem.

Mellesleg "demokratáknak" írom, a kopogtatógyűjtés a választási procedúra része, nem jószántukból gyűjtik azt a pártok. Valakinek ez nem tetszik, dobja a kukába az ajánlószelvényét, de nem szabja meg, hogy más kinek és hogyan adja át.

Sixx! Anyádat is lenyuggerezed? 2010.02.21. 14:32:05

@Piréz Vitéz: a hős magyar jobbikos-fideszes aktivistákat kitiltották, miközben a zsidóbérenc maszoposokat tárt karokkal várták. Így gondolod? :D

Az külön tetszik, hogy már megint megjelent pár faszkalap, akik mást se tudnak, csak a nyugdíjasokat fikázni... kíváncsi lennék, volt-e az ilyeneknek apja-anyja...

Sixx! Anyádat is lenyuggerezed? 2010.02.21. 14:33:24

@vagyok59: pl. az ork cégének vezetői. Esetleg épp azért, hogy a köcsög politikusok ne zaklassák a lakókat.

helloblog 2010.02.21. 14:33:58

@untermensch: Szóval szerinted ez úgy működik, hogy ha egy embernek nem tetszik, a többit is el kell zárni a külvilágtól. Szerintem ezt akkor lehet megtenni, ha a közösség egyhangúlag dönt erről és mindenki lemond arról a jogáról, hogy pl. cédulagyűjtőket fogadjon. Bocs, de a döntést a korlátozásról kell hozni, nem az engedélyezésről, az alaphelyzet nem az, hogy korlátozva vagy a tulajdonoddal kapcsolatos jogaidban. Mivel hasonló házban élek, van fogalmam róla, miért költözik az ember ilyen helyre. Egy dologért biztosan nem, hogy a biztonsági őr megmondja, én mit tehetek és kit engedhetek be.

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.02.21. 14:40:22

Az is kevéssé normális, aki ilyet eltűr.

Piraeus 2010.02.21. 14:40:40

@soproni1: Apró probléma, hogy a lakók maguk engedték be ezeket a közügyben eljáró embereket, akik nem hittérítők és nem is ügynökök.

szobatars 2010.02.21. 14:48:09

@untermensch: remélem egyszer meglátogatod majd az egyik barátodat, aki ilyen helyen lakik..s a biztonsági őrök kibasznak, mert nem minden lakó egyezett bele, hogy a barátod vendégeket fogadjon... neked sincs szükséged arra, amit agynak hívnak, úgy látom...de szavazati jogod neked is van, édesistenem..

Egu 2010.02.21. 14:48:40

amelyik hülye lakó beengedte őket, azt is tökön kellene rúgni. Menjen le a bejárathoz, aztán adogassa a céduláját ott! Vagy a gyűjtögetők KIZÁRÓLAG HOZZÁ menjenek fel, utána tűnés kifelé és csöngethet újra másnak! A kaputelefon nem arra való, hogy ha beengednek, akkor szabadon végigkószálhatod a házat...

Szerintem a biztonságis teljesen korrekt volt, mert még meg is kérdezte, hogy kell-e a pofon, nem egyből csapta le.

Egyébként ezt az egész kopogtatócédula gyűjtést úgy, ahogy van kellene beszűntetni. A legtöbb embert zavarja ilyen formában!

iguana 2010.02.21. 14:51:36

'azé hadd döntsem már el én, kit engedek be a lakásomba...

nudlee 2010.02.21. 14:52:44

A "lakók engedték be" az nem több lakó együttes döntése, hanem az a lakó, akihez becsengettek és beengedte őket.
Nálunk is tegnap délután csöngetett mindenki, fingom nincs, hogy ki engedte be őket az épületbe, de szerintem nála kellett volna uzsonnázniuk, nem minket csesztetni.
Biztos vagyok benne, h. ha egy rablóbanda kulturális hangon bejelentkezik h. jónapot özvegy Scsipovicsné, jöttünk a lapokért, azokat is beengednék.

kuki123 2010.02.21. 14:54:26

@soproni1: csak szépen hermetikusan elzártan a külvilágtól nehogy bejöjjön egy valami nem a mi értékrendünknek megfelelő alacsonyabb rendű egyén....

jah bocs próbálom meg magyarázni ezt egy burzsujnak

"magas rangú ismerőseik vannak mind bal, mind jobboldali pártokban"
csak nem hót becsületes mszp meg a makulátlani tiszta fidesz?

nudlee 2010.02.21. 15:00:17

@volánrulz:

Te sutyerák, ha van lehetőséged arra, hogy NE engedd be a házba a hittérítőket, meg a többi kérdőívezős fazont, miért ne tegye meg? Ettől oltári burzsuj vagyok hallod :D

nudlee 2010.02.21. 15:01:36

@nudlee: na jólvan légyeg, hogy mindenki érti, amit írni akartam :D bocs csak 45 dolgot csinálok egyszerre

helloblog 2010.02.21. 15:01:42

@nudlee: Igen, egy lakó engedte be, de ha a logikádat követjük, akkor ha beengeded az ismerősödet, akkor őt is kivezethetik a biztonságiak, ha szembetalálkoznak vele a folyosón, hiszen nincs minden lakótól engedélye arra, hogy ott tartózkodjon.
Akik ennyire szeretnék korlátozni egy ház lakóinak jogait, nem gondoltak bele, hogy a surmó biztonsági őrnek még milyen lehetőségei lettek volna? Pl. nálunk beengedéskor jelzik a tulajnak, ha jöttek hozzá. Ha nem konkrét személyhez jönnek, hanem pl. cédulát gyűjtenek, rögzíthetik az adataikat, hogy ha balhé lenne, utólag tudják, ki járt ott. Ha már a biztonsági őr ráért a folyosón parasztkodni, elkísérhette volna a cédulagyűjtőket, ellenőrizve, valóban cédulát gyűjtenek és nem betörni mennek. Mellesleg pedig ha már ki akarja tessékelni őket, akkor ne a "leszóltak fentről" hivatkozással tegye. Ha a házirendben szerepel, hogy cédulát nem lehet gyűjteni, akkor arra már hivatkozhat, és kérheti, hogy hagyják el a házat. A probléma az, hogy a lakók jogainak korlátozására egy megbízott cég tapló embere nem jogosult önmagában. Jelen esetben egy alkalmatlan ember agresszív fellépéséről van szó, de véletlenül sem szakszerűen eljáró biztonsági szolgálatról.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2010.02.21. 15:08:28

@soproni1: Ebben a lakóparkban lakunk, és mi is irigyeljük magunkat de minden viccet félretéve van egy eladó lakásunk itt! Mégpedig sürgősen! ha ennyire tetszik ez a lakópark, keress meg bátran!!

Kalamona 2010.02.21. 15:12:30

A lakópark a lakóké. Oda soha, senki nem jöhessen be a tulajdonosok tudta nélkül. Ezért fizetjük a közös költséget. A kopogtatócédulát postán is el lehet küldeni.
Nálunk ez így működött (eddig), mert megegyeztünk, pedig 78 ház van itt.
Ki is tekerném a nyakát bármelyiknek, aki ennek ellenére beengedné a cetlizőket!:(
tudomásul a pártok, hogy a kopogtatás idejét múlt és aljasító.

Majd akkor kopogtassanak ilyen lelkesen, ha a 750 cetlivel visszahívhatók is lesznek a jelöltjeik!

egyittlakó (törölt) 2010.02.21. 15:23:57

@Sixx! Anyádat is lenyuggerezed?: "kíváncsi lennék, volt-e az ilyeneknek apja-anyja... "

Nem hinném, hogy volt. Ezeket úgy klónozzák, amikor a narancsos nagygyűlésen
(jobb híján) sarokba recskáznak a hívek. Meg aztán most jön ki annak a hatása, hogy régebben a magyar tehetősebb réteg családban házasodott (qrt), hogy megmaradjon a vagyon. Hát ettől van 20%on a nyomorék jobbik...

Kalamona 2010.02.21. 15:29:21

@helloblog:
Nálunk ez úgy működik, hogy a biztonsági őr felszól én meg lebattyogok érte, ha itthon vagyok és beengedem..., megállapodás kérdése az egész.
Nem a biztonsági őrök surmosága/bunkósága a kérdés, hanem a lakópark közgyűlésének a döntése.
Amennyiben úgy döntöttünk, hogy senkit se, akkor ezeket se!!!!

egyittlakó (törölt) 2010.02.21. 15:35:11

@helloblog: "Ha már a biztonsági őr ráért a folyosón parasztkodni, elkísérhette volna a cédulagyűjtőket..."

Nem gondolod tán, hogy minden fostalicska narancsost el fog kísérni a félcédulákat gyűjteni? Nem túrázóval dugott az anyukája.

"Igen, egy lakó engedte be, de ha a logikádat követjük, akkor ha beengeded az ismerősödet, akkor őt is kivezethetik a biztonságiak"

Rossz a hasonlatod, mert az ismerős nem céduláért jön: én saját barátomat is seggbe rúgnám, ha céduláért jönne.

emzperx 2010.02.21. 15:45:02

"A kopasz férfi megpróbálta lebeszélni a hölgyet, és közölte, hogy nem mehetnek be a lakásába az aktivisták."

Mégis, hogy jön ahhoz egy ilyen tróger, hogy megmondja kit engedhetek be a lakásomba!?

Kalamona 2010.02.21. 15:46:28

@egyittlakó:
Igaz, mert egy igazán jó biztonsági őr a lakópark bejáratát el nem hagyja, nem kisérget senkit, ül a helyén és felszól annak, akire hivatkoznak... és az majd eldönti, hogy mitévő legyen. De!, ezek után remélem, hogy a felhívott nem engedi szabadadjára a vendégét a lakópark területén...

vagyok59 2010.02.21. 15:46:52

Sokszor az ilyen lakóparkokban komolyabb bűnözők laknak, amint akiket félnek beengedni.

Ez a "minek a kopogtatócédula, menjenek a pártok a picsába" mentalitás amúgy vérbeli panelmentalitás. Tudom, mert én ott tapasztaltam, valószínűleg az ilyen is onnan jött. A suttyó képtelen felfogni, hogy ez a törvény. Hármasával kellett mennünk, hogy a parasztot le tudjuk vágni a lépcsőn, ha okoskodna, pedig 1000 normálisra jut 1 db. ilyen. Ott is volt olyan, hogy az MSZP-s "gondnok" kijelentette egy 300 lakásos háznál, hogy itt nem kell gyűjteni, mert mindenki MSZP-s, menjünk odébb. Aztán mikor bementünk, (mert nyilván bementünk) taroltunk mint az állat. Másik kedvenc a "munkásőr". "Itt nem szabad gyűjteni", de mivel hárman vagyunk, enyhén, de határozottan visszanyomjuk a kéglijébe, valaki még azt is odasúgja, hogy megruházunk öcsi, ha nem bújsz vissza az odúdba. Mivel primitív mint az állat, az erőszakból él. Ennek hiába is magyaráznánk, hogy a törvény kényszerít bennünket arra, hogy ide bejöjjünk.

Van még a "gazdag" ember. Na ez magasról leszarja a kopogtatót, de meg is teheti. Amúgy ezek nem bunkók, megmondják, hogy nem érdekli őket a választás. Magát is kíméli, bennünket is. A döntő többség akit ugyancsak nem érdekel az egész, de felfogja, hogy nem jószántunkból gyűjtjük és mondjuk csak azért oda adja, mert jó arcnak tart minket, vagy csak mi voltunk az elsők, vagy mert meggyőzi az a két-három mondat, amivel érvelünk. Vagy nem adja oda, de nem játssza az agyát egy koszos kopogtatóval, hanem megmondja, hogy nekünk nem. Szóval suttyó csak nagyon-nagyon kevés van, az a baj, hogy mégis ezek az emlékezetesek.

egyittlakó (törölt) 2010.02.21. 15:47:53

@Kalamona: "A lakópark a lakóké."

Vannak fenntartásaim ezzel kapcsolatban. Én soha nem fogok lakóparkba költözni, annyi pénzért inkább veszek egy fél házat valahol. Láttam, hogyan építik ezeket a lakóparkokat... a legfelső szinteken mindenhol büdös van, a lakásokból minden kihallatszik, a suttyó lakók az ajtó elé pakolják a szemetet (büdösödjön kint), rengeteg a kutyaugatás, a lépcsőkorlátra akasztott tetves bringa, szétvert liftek, lomtár a parkoló szinten (a büdös paraszt a robogóját is odarakja)... stb. stb.
Magyarország a magyaroké (és Európa leghülyébb népe lakik benne).

2010.02.21. 15:54:26

@Egu:
egyetértek!

a Társasház: Magán tulajdonrészekBŐL áll. ugyanaz mintha egy családi házba becsöngetnek és Hamár ott vannak akkor a másik ajtón is becsöngetnek: frászt: menjenek vissza: kérdezzék meg és úgy...tudom, hogy macerás de az van oszt jó napot..

egyittlakó (törölt) 2010.02.21. 15:55:35

@vagyok59: "Ennek hiába is magyaráznánk, hogy a törvény kényszerít bennünket arra, hogy ide bejöjjünk."

Nehogy azt akard nekem elmagyarázni, hogy nem önként gyűjtöd a cédulát a hazug pártodnak. Senki nem kényszerít rá, főleg a törvény nem, hogy bemenj valakihez. Van házkutatási engedélyed? Nincs. Akkor a viszontlátásra! (Amerikában még csak nem is kérdeznek, hanem egyből puskával jönnek ki, pedig ott még kerítés sincs...

Kalamona 2010.02.21. 15:57:34

@egyittlakó: nemtom milyen lakó parkról beszélsz, mert én olyanról - írtam fentebb, hogy 78 ház van -, hogy nem mindegyik olyan, amiben egymás hegyén hátán laksz, hanem önálló, kertes ingatlanban.
Te (sztem) egy lakótelepi lakásról beszélnél?mert ez sem igaz, hisz éltem Békásmegyeren és Kőbányán is és egyik sem volt büdös, sőt! a szemét sem volt az ajtók előtt.
Szocsizol?:(
Irdd már le -őszintén -, hogy most milyen körülmények közt élsz.

nudlee 2010.02.21. 15:58:04

@helloblog:

Ha az ismerősömet beengedem, annak eszébe sem jut teleszórólapozni az összes postaládát vagy idegen emberekhez becsengetni.

@vagyok59:

Te meg "tarolsz", beszarás. Nagyon irigyellek, jó sok szabadidőd lehet, sikeres srác vagy.

egyittlakó (törölt) 2010.02.21. 16:00:01

@emzperx: "Mégis, hogy jön ahhoz egy ilyen tróger, hogy megmondja kit engedhetek be a lakásomba!? "

Ha meg betörnek a lakásodba, akkor meg "hol volt a biztonsági őr" lemezt rakod fel, ugye?
Tudod te hány süket banyához mennek be a legócskább trükkökkel a zsiványok? Utána meg jön a szöveg, hogy "azt hittem a vízórás"...

vagyok59 2010.02.21. 16:01:35

@egyittlakó: Ebben van valami. A lakópark valójában a panel modernizált változata, amiben megegyezik vele az az anyagok és sajnos jópár lakó igénytelensége. Ahol én lakom, pár km-e van egy első körben épült jókora lakópark, már rendesen le is pusztították, pedig a környék jó lenne.

Itt is az a gond, hogy ahol sok ember van, sok a tahó is, ezért nem gondolkodtam én sem soha lakóparkban. Na meg azért sem, mert tudom hogyan és mikből építik.

vagyok59 2010.02.21. 16:03:18

@egyittlakó: Egyszerű mint a faék. Akkor azt mondod, hogy köszi nem. Ennyi. Magadat is kíméled és a gyűjtőt is. Nyálat nem kell verni, egy kopogtató meg sem éri.

vagyok59 2010.02.21. 16:04:39

@nudlee: Nem a szabadidőm sok, ha nem sok az értelmes ember. Nem szarozik, vagy oda adja, vagy nem, hamar el van intézve a dolog, mehetek odébb.

Martian (törölt) 2010.02.21. 16:05:11

Ez most lakópark vagy internálótábor??

nudlee 2010.02.21. 16:07:31

@vagyok59:

Te a szabadidődben idegen emberek megválasztásáért és meggazdagodásáért INGYEN eljársz idegen házakba, idegen emberek céduláját gyűjteni? :))))

Kalamona 2010.02.21. 16:08:52

@vagyok59: ne, haragduj, hogy Neked teszem fel a kérdést, de a hsz-eiteket elolvasva, fogalmazzátok már meg nekem, hogy számotokra mi is a "lakópark"?:(

számomra: bazi nagy telket felosztottunk, bekerítettük, aztán felépítettük a családi házainkat és most próbáljuk védeni.

vagyok59 2010.02.21. 16:08:54

@Uninstall: Neked tulajdonképpen mi közöd ahhoz, hogy én a másik lakásba is becsöngetek, ha már egyszer ott vagyok?

Te vagy az összes szomszédod is?

egyittlakó (törölt) 2010.02.21. 16:09:07

@Kalamona: Jó, én nem a te lakóparkodról beszélek, hanem a XIII. kerületi stb. több emeletes háztömbökről, biztos te is láttál már ilyeneket... jómagam egy régi társasházban lakom (nem panel), de mindegy, mert a lehető leghamarabb kiköltözök innen (várom Orbán Viktor új Széchenyi-tervét, hogy újabban a magamfajta proli is jobb lakáshoz jusson). Addig is a cédulámat a Munkáspártnak (a hülyék kedvéért: nem mszp) adtam. Orbánnak csak akkor adom majd, ha kiderül, hogy nem hazudott.

vagyok59 2010.02.21. 16:09:41

@nudlee: Nyugi, nem minden érdek nélküli a dolog.

vagyok59 2010.02.21. 16:12:51

@Kalamona: Számodra ez a lakópark, számunkra az, amit pld. a fenti képen látsz. Bp-n ugyanis legfőképpen ez a jellemző lakópark. Vidéken inkább az, amit leírsz, ami nem jelenti azt, hogy Bp-n ne lehetne ilyen, de nem jellemző.

Kalamona 2010.02.21. 16:15:20

@egyittlakó:
Értelek kissé, de talán a fogalmakat kéne először tisztázni és nem vaktában vagdalkozni a lakópark fogalmával, mert számomra egy lakótelepi lakás az nem lakópark, akárhány ezren is élnek benne!:(

Kalamona 2010.02.21. 16:19:55

@vagyok59: Zugló vidék?:(
Látom a képet, de nemtom, hogy ez mitől kéne, hogy lakópark legyen.

Tom, hogy most már nagyon kekeckedő vagyok, de csak azért teszem, mert Ti sem tudjátok a választ arra, amibe bele kötöttem.
Lehetek szemét?:) a kép alapján ez számomra lakótelep...

Kalamona 2010.02.21. 16:22:31

@Kalamona: de teljesen mindegy, hisz van kerítés és a cetlizők ne menjenek be!!!

vagyok59 2010.02.21. 16:37:54

@Kalamona: Épp azt bizonygatjuk órák óta, hogy a lakópark valójában lakótelep. Na itt ezeket nevezik lakóparkoknak. Zuglóban is, de szerintem bárhol pesten.

Vidéken, lehet, hogy ezeket lakótelepnek nevezik, itt lakóparknak, de nyilván lakótelepet értenek itt is alatta.

vagyok59 2010.02.21. 16:41:39

@Kalamona: Te tudod, hogy működik egy gyűjtő? Becsönget és valaki beereszti. Ahhoz felmegy, majd becsönget máshová is.

Ez téged miért zavar? Ne gyere ki és kész. Én is társasházban élek, ide is bejönnek. Magasról szarom le, hogy a szomszédhoz becsöngetnek e vagy sem. Ha hozzám becsöngetnek, nem baszom le őket, hiszen ez a dolguk, most tök mindegy, hogy ingyen, vagy lóvét kapnak érte. Magánügyük, semmi közöm hozzá.

torró 2010.02.21. 16:43:01

Egyittlakó! Igazán nem akarok kötözködni, de érdekes logikának tűnik hogy a zorbántól várod hogy lakásod legyen a kopogtatócédulát meg a thürmeréknek adod? Mondjuk őszintén ezt a húzást még díjazom is. Na mindegy emberek,egy év múlva többet tudunk.

Kalamona 2010.02.21. 16:48:56

@vagyok59: Aranyos vagy, értem én:), nem vagyok hülye! de higgyétek már el, hogy nem az a döntő, hogy telepen vagy parkban laksz, hanem az, ha olyan helyen, ahol a közösség úgy döntött, hogy senkit nem engedhetnek be, akkor azt minden lakó vegye magára kötelezőnek.

Kalamona 2010.02.21. 16:58:22

@vagyok59: Nemtom, hogy működik a gyűjtő, mert a kapuban meg sem engedik, hogy nyomjon. Beszól a biztonságis,Vele mindent megbeszélek.
Abban igazad van, hogy a többi tulaj válaszát nem ismerhetem, de mivel 6 évvel ezelőtt az alaptól a tetőig együtt építkeztünk), bízom az értékítéletükben.

Kalamona 2010.02.21. 17:05:16

@vagyok59: ha tisztességes az a "gyűjtő" egy társasházban, akkor nem csak a bejutását könyveli el egy lakóval.

pakesz (törölt) 2010.02.21. 17:10:13

@untermensch: erdekes en altalanos tarsashazban lakok es ide nem jon semmi olyan mint amit leirsz...

@egyittlakó: a biztonsagi ornek ebben az esetben el kellett ovlna kerni az azonositot es felirni, ennyi

amugy akinek a csoret cseszi a sok bunko parej biztonsagis meg lakoparkos javaslom a marina partot...
odamenni haverokkal(zsaru vagy katonatiszt elony!!!) a Duna folyasat kovetve elsetalni a gorilla mellett, ha jon ugatni, akkor szepen elmondani hogy a Duna partjan jogod van menni o meg nem akadalyozhat meg, utana szovaltas, majd veres, persze azt elfelejtettem mondani, hogy sokan es erosek menjetek :)

vagyok59 2010.02.21. 17:11:09

Egy közösség nem igérheti meg, hogy senkit sem enged be. Vagy ha igen, nem tudják betartani. Nem is lehet, hiszen van aki természetesnek tartja, hogy jönnek a kopogtatójáért, sőt a többség így van ezzel. Hiszen jelölni akar és a pártirodában nyilván nincs kedve elsétálni.

vagyok59 2010.02.21. 17:14:23

@pakesz: Én voltam nagyon elit lakóparkban budán. (Nekik volt elit, amúgy durvábban egymásba néztek a szobák mint egy lakótelepen). Ott is úgy ment. Felírták az ember adatait és mehet. Ki is rúgták volna a bizt. őrt, ha ő próbálja megmondani a frankót.

Kalamona 2010.02.21. 17:19:16

@vagyok59: nem is a közösségről volt szó fentebb, hanem az egyénekről.
Arról nem is szólva, hogy mindegyik - fontosabb - párttól itt van előttem a díjelőlegzett válaszboríték, amiben
visszaküldhetem azt a francos ajánlót!

Ne, hogy azzal gyere, hogy ezeket sem kaptátok meg, mert akkor lekaparom a falról a házildást:)

nembal 2010.02.21. 17:23:30

En is ebben a lakoparkban lakom. Hozzam MSZP-s gyujtok jottek, az eppitteto Kft. tulaja es jogi kepviseloje FIDESZ-es. Van-e osszeffugges a cikk es ezen tenyek kozott?

vagyok59 2010.02.21. 17:36:51

@Kalamona: Most ezen elvitatkozgathatunk, de az emberek 90%-a nem adja fel a kopogtatóját, pedig ez lenne a logikus. Megfontolja, kitölti, feladja. De a többség max. a pártban biztos, azt már nem tudja ki a jelölt, nem is érdekli. Viszont ha nem tudja, kitölteni sem tudja. A ládába bedobott prosikat senki nem olvassa el, én sem, pedig én tudatos vagyok, pld. tudom ki a jelölt nálunk.

A pártoknak csak teher az, hogy oda kell küldeni valakit. Itt nincs meggyőzés, propaganda, annyit nem is ér a cédula, az idő is kevés. Én nem a kopogtatót tiltanám be, hanem a kopogtatógyűjtést, a jelölteket meg területmegjelöléssel feltenném egy weblapra a netre. Aki nem küldte be, nem küldte be és kész.

Csak ennek az a veszélye, hogy pld. az MSZP sehol nem lenne, a Fidesz sem egymilcsinél tartana, hanem mondjuk 150.000-nél. A kampánynak is hosszabbnak kellene lennie, legalább egy hónappal.

Szóval vedd úgy, mintha posta nem is lenne.

ave 2010.02.21. 17:43:14

Aki helyesli, kivancsi vagyok mit mondana a baratjanak, amikor kidobjak hozza menet.

Szvsz. azert a "jogom van mindenhez"-bol kicsit televan mar a padlas.

Egyebkent a security azt is jegyzi ki mikor jon/megy? Ez nem zavarja a kedves "jogom van mindenhez" lakokat?

kyanzes (törölt) 2010.02.21. 17:49:26

Ahol ilyen kapu van, oda elvből nem mennék be. Valami nem kerek.

helloblog 2010.02.21. 18:10:49

@Kalamona: A sztori kapcsán szerintem pár fontos tény elkerülte a figyelmedet.

1. A biztonsági őrök nem akadályozták meg a bejutást, a cédulagyűjtők zavartalanul bementek. Az őröknek csak onnan volt tudomása a dologról, hogy valaki szólt nekik. Azaz nálam már itt megbukott a rendszer. Szerintem logikusabb az, ami nálunk van, azaz a bejutást ellenőrzik, és nem utólag dresszírozzák a bentlévőket, feltéve, ha egyaáltalán tudomást szereznek a dologról, hiszen ha nem szólt volna egy lakó, azt sem tudják, mi történik. Ez már önmagában mutatja, milyen jól működik az őrzés.

2. A senkit mégis mit takar? Milyen lista alapján és ki dönti el? A villanyóra-leolvasót lehet, a cédulagyűjtőt nem? Készül egy sorvezető az őröknek? Feltéve ha mint az előbb írtam, a bejutást ellnőrzik, hiszen csak akkor lenne mód egy tételes lista szerinti kontrollra, a jelen sztoriban nem ellenőrizték a bejutást.

3. A biztonsági őr nem arra hivatkozott, hogy a ház közgyűlése által elfogadott házirend nem engedi meg a cédulagyűjtést, hanem arra, hogy leszóltak nekik.

4. A biztonsági őr jogtalanul beavatkozott egy lakó magánügyeibe, amikor azt mondta neki, a cédulagyűjtők nem mehetnek be a lakásába. Ehhez ugyanis semmi köze nincs.

Persze értem, hogy könnyebb kijelenteni, hogy ne menjen be senki, de érdemes lenne a tényekre is figyelemmel lenni.

helloblog 2010.02.21. 18:14:55

@egyittlakó: Az első felvetésedre az előbbiekben válaszoltam. Nem feltétlen kéne kísérgetnie, ha valóbn őriznék a házat és nem csak azért tudnának a gyűjtésről, mert valaki szólt.

Az ismerősödet seggberúgnád. És akkor ki engedi be azokat, akiknek valóban dolga lesz, de nem az ismerőseid? Pl. aki a villanyórákat olvassa le. Mellesleg pedig más lakók nevében akkor sem dönthetsz, kivéve, ha az egész ház a tulajdonodban van és a többiek csak bérlők, de még akkor is vannak jogaik.

helloblog 2010.02.21. 18:24:40

A lényeg az, hogy itt az alapvető kérdés az, jól működik-e a lakóparkban a biztonsági rendszer vagy sem. Egyértelmű a válasz. Nem. Nem a megelőzésre rendezkedtek be, hanem az utólag csinálunk valamit, ha szólnak elvre és akkor sem köti a kezüket egy világos szabályzat.

Aki meg azt mondja, senki ne menjen be a házba, annak azt tudom mondani, hogy nálunk műdik a rendszer, ezért ilyen döntéseket sem kell hozni. Az őrzés a bejáratnál kezdődik, csak az mehet be, akinek a belépését jóváhagyta az, akihez jöttek, illetve ha nem személyhez jött, akkor az, akinek az adatait rögzítik. Amióta a ház áll, sosem volt betörés, köszönhetően a rendszernek, és a közgyűlésnek sem kellett megmondania tételesen ki jöhet be vagy ki nem. Ha a lakópark rosszul alakította ki az őrzést, akkor őket kéne megkérdezni, nem lehet-e jobban csinálni.

Kalamona 2010.02.21. 18:25:49

@vagyok59: Sajnálom, ha nem adják fel. Azokat meg nem sajnálom, akik beengedik a cetliseket egy lakóparkba, aztán le lesznek qrva, mert egy lakópark depolitizált (sztem).

Kalamona 2010.02.21. 18:40:20

@helloblog: rossz helyen kopogtatsz:), hisz én pont az ellen ágáltam, hogy a biztonsági őrökre lett itt minden kenve, holott egy igazi lakóparkban azokon keresztül még beköpni sem tudsz, ha jól végzik a közgyűlés által meghatározott feladataikat.
Ne, Őket bántsátok már, hanem az erőszakos kopogtatókat, meg azokat a lakótársakat, akik nem tudják kiszűrni ezeket a tolakodókat.

p.s.: épp egy félórája nyugtattam meg a Békáson lakó jánykámat(első szavazó lesz?), hogy nem kell félnie senkitől!
elmondása szerint ököllel verték az ajtót, hogy "csakajánlóértjöttemnyissamárki"...:(
persze, hogy még a villanyt is lekapcsolta és levegőt sem mer venni

Marhára idegi alapon vagyok most és nagyon idegesít, hogy nem voltam jelen!!....:( asszem indulunk is azonnal az asszonnyal és utána nézünk a valóságnak.

vagyok59 2010.02.21. 19:35:04

@Kalamona: Az a gond, hogy te politikai keserveidet kivetíted a kopogtatógyűjtőkre. Ezeknek a te szempontodból nincs pártállásuk, ők egy szolgáltatást végeznek. A szolgáltatás lényege, hogy a kedves lakónak ne kelljen foglalkoznia kopogtatójával, postázás, személyes elvitel, stb.

Te vagy leadod, vagy nem, ennyi. Nem kell azzal foglalkoznod, hogy amúgy ők milyen emberek, melyik pártnak gyűjtenek és miért. Természetesen megbízólevelet kérhetsz tőlük, sőt a csalók miatt ez ajánlott is.

Yo! Maaan! 2010.02.21. 19:58:42

Egy lakó beengedi őket a kaputelefonnal, a csürhe meg azonnal zörget a többi ajtón is.

petyya 2010.02.21. 20:19:33

Mit nem adnék ha ilyen lakóparkban élhetnék! Azért mert egy be engedi őket az nem jelenti azt hogy mindenkihez bekopoghatnak! Igaza van az őrnek sok ilyet minden lakoparkba! Ugyan is neki az a feladata hogy a lakók nyugalmát szavatolja! Na már most ha csak egy engedte be őket akkor mi a rákos faszért nem csak ahoz az egyhez mennek?

egyittlakó (törölt) 2010.02.21. 20:22:38

@torró: "érdekes logikának tűnik hogy a zorbántól várod hogy lakásod legyen a kopogtatócédulát meg a thürmeréknek adod"

Egyértelmű pedig. A munkáspárt örül neki, én vagyok a nagy jótevő (különben az mdf-re fogok szavazni). A többi hazudik, akkor is amikor semmit se mond...
Ha meg jön a zorbán, átmegyek ügyeskedő módba... így kell ezt csinálni...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.21. 20:56:47

@petyya:
"a már most ha csak egy engedte be őket akkor mi a rákos faszért nem csak ahoz az egyhez mennek?"
hülye-e vagy? majd visszamegyek csöngetni a kapuhoz mindenkihez?
Cédulát gyűjteni a törvény értelmében magánterületen (is) lehet. Aki annyit sem bír elviselni, hogy becsöngetnek hozzá, kiszól, hogy "kösz, nem", esetleg "tessék, itt van", az amúgy sem való emberek közé. Hogy bírják az ilyenek elviselni azt, amikor kimennek az utcára, és ott több ezer ember van?

vagyok59 2010.02.21. 20:59:30

@petyya: Egyszerű. Mert senki nem olyan hülye, hogy visszamenjen minden egyes lakóhoz csengetni. Te megtennéd? Nem. Na látod, más sem. Ha zavar a csengetés, ne nyiss ajtót.

Az ilyen problémázást soha nem értettem. Nem azért szerelted fel a csengőt, hogy csengessenek? Kopogtatót négy évente 2x gyűjtenek, azt ne mondd, hogy belehalsz, mert 4 évente 2x ki kell küldened az asszonyt, hogy nézze már meg ki az.

helloblog 2010.02.21. 21:57:01

@Kalamona: Szerintem viszont nem érted a lényeget. Az őrök nem végezték jól a dolgukat, de ezt nem azzal kell orvosolniuk, hogy utólag bunkóskodnak azokkal, akiknek a jelenlétéről sokáig fogalmuk sem volt. Cédulát gyűjteni pedig nem tilos, ha nem tetszik, nem nyitsz ajtót vagy nem adod oda. Azért, mert te nem akarod leadni, ne kényszerítsed a többi lakót arra, hogy elvándoroljanak egy pártirodába és ott adják le, ha jelölni akarnak. És ha majd a másik lakót az zavarja, hogy az orvos házhoz jön a lányodhoz, és megszavaztatja a közgyűléssel, hogy orvos nem léphet be a házba, akkor azt mondod, igaza van, ez így van rendjén? Hát nem hiszem. Aki nem tudja elfogadni, hogy egy társasházban néha nem minden a saját akarata szerint történik, annak a családi ház való (bár ott is lesznek szomszédok...).

helloblog 2010.02.21. 22:01:03

@petyya: Még mindig nem figyeltél. Az őr azt sem tudta, hogy bementek! Érted? Tehát lószart vigyázott. Azért tudott a dologról, mert egy lakó jelezte. Szóval ennyit az őrről, akiből olyan sok kéne szerinted. A baj az, hogy sok ilyen van, ezért lopják szét a fél országot, mert tök alkalmatlan a feladatára, mindössze bunkóskodik, de másra nem jó. Nem kéne belőlük még többet kívánni...

Mylady 2010.02.21. 22:54:06

Engem is zavar, ha vadidegenek mászkálnak a házban. Vannak olyan lakók, akik bárkit beengednek. Ezt sosem értettem. Hozzám is rendszeresen felcsöngetnek, hogy szórólapot, meg önkormányzati értesítőket hoztak, meg jöttek kést élezni. Én nem engedek be senkit, akárhogy is anyázik.
De sokan igen.
Aztán meg csodálkoznak, ha valaki arra ér haza, hogy kipakolták a lakását...

Seregbontó 2010.02.21. 23:27:45

"A kopasz férfi megpróbálta lebeszélni a hölgyet, és közölte, hogy nem mehetnek be a lakásába az aktivisták."

Mivaan?! Ezt meg hogy képzelték? Két ponton is megsértették a lakó jogait. Elküldeni mindkettőt melegebb éghajlatra és ha továbbra is keménykednek hívni a rendőrt.

Kívánom mind a biztiőröknek, mind az "erősen jobbos" tulajdonosi körnek, hogy kollektíve szarjanak sünt. Ezzel is csak a Fideszt járatják le.

pakesz (törölt) 2010.02.22. 00:00:13

@vagyok59: amugy ez tenyleg erdekes kerdes...
ha a gorillak figyeltek volna hogy kihez megy es korrektul elmondjak a csavok is hogy kopogtatot gyujtenek es meg a kozgyulesen ezt le is targyaltak akkor lehetett volna ez a felallas:
a gorilla kzoli a kopogtatokkal, hogy akkor a kapucsengonel csongessenek midnenkit vegig, aztan irjak papirra ki az aki odaadna, es akkor menjenek es csak azokhoz csongessenek

ha olyan jajj de nagy porblema ez akkor a lakogyulesnek elore kellett volna ezt tudnia es meghozni a dontest :)
de szerintem ennl kevesebb hulyesegtol padlot fognak a lakogyulesen :)

pakesz (törölt) 2010.02.22. 00:06:44

@Mylady: ja persze es a mesekben is hiszel mi?
lent egy szar kis elzett zar van, azt aki betoresi szandekkal jon, secc pecc alatt bejon ott, majdhogynem hamarabb kinyitja az lepcsohazi bejarati ajtot, mint ahogy egy atlag nyugger kinyitja :)

annal mar csak jobb, ha neha jehovistak vagy keselezok jarkalnak mert legalabb latjank hogy van ott forgalom :)))

ami segitene, az a totalis bekamerazas, es a kamera mogott zsaru uljon, aki ha azt veszi eszre hogy lefatyolozott csavok mennek akkor azokat szetusse, amugy meg a kamera az a legjobb :)

egyszer emlekszem hogy egy friss hus a tarsashazbol szivozott velem(en 20 eves o 50 eves), hogy nem akar beengedni, en csak neztem hogy mit eroskodik, amikor a kaputelefonunk be volt ragadva es a fel haz azon jart fel :)))

k.bates 2010.02.22. 00:11:00

alkotmányos jogom bárkinek odaadni a kopogtató cédulámat és a megbízottaknak joga van azt elkérni. ebben akarták megakadályozni az okos kopaszok a cikkben szereplőket. azért sztem párévente senkit ese zavarjon már 1-2 csengető aktivista, kb 0,5 perc az életedből...

pakesz (törölt) 2010.02.22. 00:37:04

@mrs bateman: ja ez igaz az alkotmanyos jog de...
ugyebar ha a lakogyules megallapodott volna elotte abban, hogy csak kaputelefon de felso csengore nem engedik be, akkor az lett volna az iranyado
persze nem ez volt az eset csak jolesett okoskodnom :)))

ugyebar az alkotmanyos jogot ki tudta volna elegiteni a delikvens ha elmegy es leadja

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.22. 07:34:08

Egerben még mindig nem járt egy ismerősnél sem gyűjtögető.. Lehet politikailag kevéssé aktív város vagyunk. Ünnepekkor sincs balhé...

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.02.22. 10:26:44

Az mért nem derült ki hogy kik szóltak felülről???
Bár van egy tippem a nyominger mszp-re.

Kalamona 2010.02.22. 20:29:16

@vagyok59: persze, hogy kivetítem! Felnőtt ember vagyok, majd eldöntöm, hogy hol és kinek adom le. Nekem ne dörömböljenek és engem ne zaklassanak.

Kalamona 2010.02.22. 20:38:01

@helloblog: én értem, mert lakóparkban lakunk és itt azért fizetjük az őröket, hogy ilyen siserehadat ne engedjenek be, a tudtunk nélkül!
Ti kevertek itt be a lakótelep meg a társasház fogalmával, amik sok ember lakóhelye jelenleg, de nem ugyanaz, mint nálunk. Viszont meggyőződésem, hogy nekik is kellene, hogy választási lehetőségük legyen abban, hogy kiknek nyitnak kaput és kiknek nem.
Ne, a Mancinéni dönthesse el, hogy egy 10 emeletes házban kaput nyit, aztán mindenkihez dörömbölnek, mert annyi tisztesség nincs bennük, hogy csak ahhoz kopogtatnak, aki kaput nyitott.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.22. 21:00:36

@Kalamona: nem életszerű, amit írsz. (Én régi és új lakótelepeken, azaz egy lépcsőházban sok ajtó jellegű helyeken próbálkozom, hogy a fogalmak tiszták legyenek.)
Azért nem életszerű, mert rengeteg ember van, aki sosem venné a fáradságot, hogy személyesen elvigye/elküldje valakinek, az internetet meg hírből sem ismeri, hogy ott ajánljon, még ha lehetne is.
Na most ezeknek is van szavazati joga, még ha ez téged zavar is. Továbbá ahhoz is joguk van, hogy odaadják a cetlit bárkinek, aki kéri, továbbá a pártoknak is joguk van embereket megkérni cédulagyűjtésre, magánterületen is.
Tehát mi a gondod?

Kalamona 2010.02.24. 11:37:55

@peetmaster: az, hogy az eredeti beírást figyelmen kívül hagytad, hisz ott a biztonsági őrök trehány munkáját kifogásolták...

Egyébként az idő engem idazol, hisz cca két hete le mertem írni az egyik blogba: "nem itt kéne veszekedni, hanem a kopogtatót megszüntetni, mert úgy @r, ahogy van"...és lám az idő engem igazol: naponta vannak hírek az atrocitásokról, álgyüjtőkről.
Életszerű vagyok, hisz "rengeteg ember van..." , hogy Téged citáljalak, akik tesznek ugyan az ajánló szelvényre, de el fognak menni szavazni, mert az fontos számukra.

Magyarázd el, hogy mi a fenének a kopogtató - azon kívül, hogy törvény írja elő -, miért tartjátok ennyire fontosnak?:(
Én akkor tartanám fontosnak, hogy ha a 750 db összegyűjtése után visszahívhatók is lennének ezek a strómanok.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.24. 11:45:45

@Kalamona: abban igazad van, hogy a kc hülyeség így.
Az őrökben nem értem, hogy akkor te spec. mit is kifogásolsz.
A poszt azt, hogy bunkók voltak, és törvénytelen utasítást teljesítettek. Te sem álltál azonban ki az aktivisták törvényes gyűjtési joga mellett. Most akkor mi van?

Kalamona 2010.02.24. 12:02:24

na, dobtam egy hátast, hogy itt vagy!:)
ha mindent visszaolvastál, akkor tudnod kell, hogy mit kifogásol/tam/olok.
Van jó pár hülye jogszabály, hisz nekem, mint tulajdonosnak van jogom őröket fizetni és megkövetelni, hogy csak azokat engedje fel hozzám, akiket szívesen látok, de Te meg arra hivatkozol, hogy az őrök ilyenkor törvénytelenül hajtják el a csöngetőket legyen az bárki, a postástól az anyámig...
Nincs ez jól egyik oldalról sem.

De, összegzem: az őrökkel nem védett társasházakban - visszaélve azzal, hogy egy valaki beengedte Őket - végig dörömbölik a folyosókat, pedig Ők is tudják, hogy ez így nem gömbölyű.
Tisztesség kéne minden területen, mert van ugyan ami jogilag nem tiltott, de a jó erkölcsbe, sőt az Alkotmányban biztosított (lakáshasználat, pihenés, stb., stb.,) jogomba ütközik.

Egyébként meg, ha egyet értenék azzal, a beírásoddal "...sosem venné a fáradtságot..., akkor ezeknek szavazati jogot sem adnék.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.24. 12:14:34

@Kalamona: tíznapos radar rulez :)

"pedig Ők is tudják, hogy ez így nem gömbölyű."

Nem, nincsenek, illetve nem vagyunk tisztában. Fizikailag lehetetlent kérsz, ha azt akarod, hogy minden kör után menjünk vissza csöngetni a földszintre. Egyszer próbáld ki, mondjuk egy 10 emeletesben.
Meg ugye a törvény sem kötelez erre.
A jó erkölcsbe nem látom, hogy mennyiben ütközne. A csengő meg azért van, hogy csengessenek vele.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.24. 12:15:18

és még:
"akkor ezeknek szavazati jogot sem adnék"
Ez jogos, csak nehezen képviselhető :)

Kalamona 2010.02.24. 12:27:16

@peetmaster:
Teccik, hogy emberileg állsz hozzám:),
ezért kérdezhetek?: miért nincs két olyan erős lábad, hogy visszamenjél a kapucsengőhöz, ha ennyire fontos számodra a cetli? Ez nem fizika, ez tisztelet lenne.
Ráadásul attól, aki beengedett kérdezhetnél, hogy melyik szomszéd szimpatizáns..., meg még rengeteg (emberi) ötletem van, amivel hatékonyabban gyűjtögethetnél.

Biztos olvastad, hogy pár napja át kellett szaladnunk, a jányunkhoz(Békásra), mert félt a dörömbölések miatt.
Ott az egész folyosón (5 lakás) senkinek nincs csengője a lakás bejárati ajtaján. Tán ezt is figyelembe kéne venni, mert nem véletlen.

Kalamona 2010.02.24. 12:30:51

@peetmaster: nem képviselet, hanem elhatározás kérdése (sztem).

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.24. 12:46:42

@Kalamona: kérdezni szoktam, ha olyan emberrel találkozom, aki egy mondatnál hosszabb ideig érdeklődik.
A visszamenést még mindig nem értem, miért kultiválod.
Nem látok erkölcsi különbséget a sorbacsengetés és a sorbakopogtatás között, gyakorlati viszont van: sokan adják oda az aktivistának, ha az személyes (varázsával, izé...) fellépésével meg tudja győzni a bizonytalan szavazót. Ezt csengőben NEM lehet megcsinálni. Sokadszor mondom, nemcsak azoktól gyűjtünk, akik már tavaly is tudták, hogy nekünk akarják adni.

Kalamona 2010.02.24. 13:02:24

@peetmaster:
Nem kis semmi különbség van köztünk:), igaz én lakó vagyok, Te meg aktivista.

Először is az, hogy nem használnám ki a bejutási lehetőséget, aztán cseszhetnéd nálam a "személyes" varázsodat, ha nem tudod még címszavakban sem idézni a pártod politikáját.
Aki viszont erre képes, az a kaputelefonon is érthetően elmondja.

Ráadásul elfelejtetitek azt, hogy a választópolgárok háromnegyede nagyon felnőtt, van saját életképe, hisz több kormányzás alatti érát is megélt, így tudja, hogy most sem lesz kolbászból a kerítés, mert korábban sem volt soha ilyen:)

ezt határozottan, lakótelepi/lakóparki lakók nélkül írom, mert nagyapámék a Kiskunság-i tanyavilágban élnek, ahol nincs net, tv is csak pár adó, de Ők tudják, hogy mit szeretnének, ergo nem kell a választásra jogosultakat lenézni

Kalamona 2010.02.24. 13:14:28

@peetmaster: A visszamenés meg azért lenne fontos, mert akkor legalább megtörülközhetnék, ha éppen fürdök, vagy befejezhetném a kajálást...vagy egyéb mást, hogy megfelelően fogadhassalak.
Gondolom Te is fel lennél háborodva, ha a kezemben WC papírral nyitnék ajtót vagy pacallal a számban kérdezném meg, hogy mit akarsz.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.24. 13:25:21

@Kalamona: kérlek, gyere el gyűjteni velem, csak két órát. Ha tényleg megcsinálod, hogy egyesével fel-le rohangászol, a nap végén fizetek neked egy pizzát. Amilyet akarsz.

"Ráadásul elfelejtetitek azt, hogy a választópolgárok háromnegyede nagyon felnőtt, van saját életképe,"

Nagyon örülnék, ha ez igaz lenne. DE KURVÁRA NEM IGAZ. Az emberek fele nem is adja senkinek, majdhogynem sértésnek veszi, hogy politikáról akarok vele egy mondatot váltani.

Füdés stb.: Ez random, nem érdemes vele foglalkozni. Mivel én csengetek összevissza, ezért számítok ilyesmire. NEM sértődöm meg, ha nem kínálsz teával a cetli mellé :)

Kalamona 2010.02.24. 13:49:01

@peetmaster: nem hagyom magam lepizzázni:)

de! nem érzed azt, hogy teljesen felesleges így a munkátok?
Persze, hogy nem akarnak politikáról beszélni, hisz van egy Tv-nk az önismeretről és a vallásszabadságról is.
A felkészítésednél erről nem szóltak a főnökeid? pedig vannak olyanok akiknek a vallásszabadság (hit) az azonos a p olitikai(hit) szabadsággal.
Az én környezetemben nem a háromnegyed, hanem a 99 % tudja, hogy kire szavaz, de természetesen a KC-t egyik sem adta le senkinek (lesz itt még röhögés meg sírás rívás).

Inkább abba fektetnétek a lóerőiteket, hogy megváltozzon ez a KC-s joszabály.
Ki is hozta?, miért? hányan akarták megváltoztatni, hányan nem?:(..olvass vissza.
No, majd visszanézek, mert annyira felcsigáztál, hogy még egy pizzaszeletre is jó lennél nálam:)

azért ne csöngess épp akkor, amikor az asszonnyal kufircolunk:)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.25. 00:05:18

@Kalamona:
"de! nem érzed azt, hogy teljesen felesleges így a munkátok?"

A mandiner blogon ma sikerült megbeszélnem valakivel, hogy amíg ezek az emberek lakják ezt az országot, addig nem lehet más a politika. (Az LMP-nek gyűjtök, ha nem mondtam volna.)
Na most ez ellen egyvalamit lehet tenni: jó példát mutatni. (Vagy a népirtás, amit a jövő generációk majd tagadnak, vagy mi, vagy összekeverem a másik most népszerű vitával.:( )

Az LMP megpróbál jó példát mutatni: hátha lesz, akit érdekel is a politika.

"A felkészítésednél erről nem szóltak a főnökeid?"

Milyen felkészítés? :)

Btw, az, hogy egy szavazás titkos, nem jelenti azt, hogy nem lehet beszélni arról, hogy ki milyen nézeteket vall. Most is azt tesszük részben, máshol meg teljesen.

(Pizzaügy: Bp. 13.ker., ha érdekel.)
süti beállítások módosítása