X. kerület

Budapest külső kerülete. Területe 32,50 km2. A gondozott parkok összterületét tekintve Kőbánya a fővárosi listavezető, 2 675 000 négyzetméternyi zöldterülettel. Lakossága 75.470 fő. Népsűrűség 2388 fő/km2

Van egy jó témád? Írd meg!

Fotók vegyesen

Partnerek

Hozzászólások

Szeretnék hírlevelet!

A legjobban fizetett önkormányzati dolgozó

2010.01.23. 12:00 Kvazimir

A BKV végkielégítési botrány óta kormányrendelet írja elő, hogy a köztulajdonban álló gazdasági társaságok vezetőinek fizetését bárki megtekinthesse. Kíváncsi voltam kerületünk vajon mennyire bőkezű vezetőivel.

Fecske Károly a kerületi Vagyonkezelő Zrt. és a Gergely utcai ingatlanfejlesztő Kft. első embere. Kőbánya legjobban fizetett közalkalmazottja. Havi bére (költségtérítés nélkül) megközelíti a másfél millió forintot, éves prémiuma 12 havi fizetésének 80%-a, melynek felét év végén egy összegben felveheti. Ezek mellett étkezési hozzájárulást, mobil és személygépkocsi költségtérítést és biztosítást is fizet neki a kerület.

A fizetés roppant nagylelkű tekinve, hogy nemrég az önkormányzat még csőd közeli állapotban volt, 2 milliárdos hitelt görgetett maga előtt, aminek maradékából tudták kifizetni a 2300 alkalmazott bérét.

Talán ezzel  fizetés még elfogadható is lenne ha valós funkcióját megfelelően ellátná a szervezet. Főbb feladata többek között, hogy "megálmodjon" olyan projekteket, amelyek az egész kerület jövőjét és arculatát meghatározhatják. Ennek ellenére Vagyonkezelő honlapján mindössze egyelten ilyen fejlesztést, a Sörgyári S1 projektet lehet megtalálni, amiről már régen kiderült, hogy "csak a helyi (országos?) politikusok sok hektáros játszótere..."

Lássuk Fecske Károly fizetését részletesen:

 

Összehasonlítottam más kerületek  Vagyonkezelő vezérigazgatói milyen fizetésekkel dolgoznak. A csepeli igazgató Szenteczky János, Fecske Károly 643.500 forintjával szemben mindössze 480.000 forintos alapbérre jogosult, prémiuma sikeresség esetén alapbére 100%-a de nem kaphat végkielégítést. Kaposvár lélekszámában csaknem megeggyezik kerületünkével, a somogyi megyeszékhelyen Komáromi Attila 577.500 forint havi fizetés kap, költségtérítéstre nem jogosult ahogy étkezési hozzájárulásra sem.

Ezen felül Fecske a Gergely utcai ingatlanfejlesztő kft. ügyvezetői tisztségéért besöpör havi 450.00 forintot is. Prémiumáról lemondott.

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

60 komment

Címkék: korrupció kőbánya x.kerület fecskekároly

A bejegyzés trackback címe:

https://10ker.blog.hu/api/trackback/id/tr871694170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loisz 2010.01.23. 12:22:17

Nem vitatom, hogy egy ilyen pozícióban lévő embernek magasabb fizetés jár, mint mondjuk egy portásnak, de azért érdekes belegondolni, hogy a havi fizetésének mondjuk az 1/3-ból mi minden változhatott volna a kerületben. Nem kell nagy dolgokra gondolni: padok, szemetesek, játszóterek.Közben meg mindenhol azt hallani, hogy semmire sincs pénz, mert az önkormányzatok csődközeli állapotban vannak. Így nem csoda...

seif 2010.01.23. 14:32:34

Hát szerintem nem igazi mérőeszköz a pozíció az lehet csak egy fotel is..vajon mit tett ezért a fizetésért,eredmények stb. én azt hiszem nem túl sokat,nála még egy buszsofőr is hasznosabb a társadalomnak...ingyenélők!!!

Káposztakukac 2010.01.23. 15:37:45

igaza van a szerzőnek. kapjon minimálbért a vagyonkezelő, vagy na jó, mondjuk adjunk neki havi 180 nettót. (csak aztán nem kell csodálkozni, hogyha a kerületi vagyon még gyorsabban elsikkasztásra kerül. ha valakinek hatalma van, annak ezt meg is kell fizetni. ékszerüzletben sem minimálbéres embereket alkalmaznak, pedig nem csinálnak mást azok sem, mint mondjuk a pékségben aki a pogácsát vágja elém)

pandacsökiboborján 2010.01.23. 15:50:45

Ebből a pénzből 5-6 rendőrt lehetne fizetni...

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.01.23. 15:56:30

@Káposztakukac: Van erre egy másik módszer is ám. Adjunk nekik 180 nettót és 300-at egy ellenőrnek, aki ellenőrzi őket, és ha pár sikkasztót lecsukunk, akkor a következő jelentkezők kevésbé fognak sikkasztani. Ha 180-ért nem jelentkezne senki, úgy emelni kell addig amíg megjelenik az első fecske. Hidd el lenne sok fiatal, lelkes és még becsületes jelentkező, akik valóban tenni is akarnának.
De jelenleg úgy osztogatják egymásnak a közpénzt, hogy sem teljesítmény sem büntető felelősségük sincs.
Az, hogy valaki sikkaszt vagy sem, az nem a fizetésétől, hanem a hajlamától függ.
Ezeknek a legtöbbje haszonleső alak. (Ne szavazz parlamenti pártra!)

nanemúgyvanaz 2010.01.23. 16:01:13

ápr 11-12

SZOCIK SZENT BERTALAN ÉJSZAKÁJA

KI KELL FÜSTÖLNI A PÁRTKÖZPONTOKAT

Káposztakukac 2010.01.23. 16:24:53

@Ludas Matyi Online: fogadjunk, hogy nem találsz senkit, aki 180, vagy akár 300 ezerért elvállalná a felelősséget? arról nem is beszélve, hogy akkor a 300-at kereső ellenőrt fizetik le elsőként.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.23. 16:28:26

Igazából Én minden állami pénzből fizetést kapó bérét minimálbérhez mérnem, és kapnának szorzókat.
pl. nyereséges állami cég igazgatója 7-es szorzó. Veszteséges esetén 4-es szorzó. Stb.
Ofc pozíció halmozás esetbén is max. 7es szorzó. Ha annyi ideje van csinálja közösségi munkában :)

@Ludas Matyi Online: LMP ! :)

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.01.23. 16:45:21

"Tomboló szocializmus az állami cégekben."

Manóvezér 2010.01.23. 16:47:01

Igazán nem akarok rosszindulatú lenni,de Fecske úr valójában semmit de semmit nem tud felmutatni,ami maradanadó érték lenne kerületünk életében.A megtisztelő címmel,"A legjobban fizetett önkormányzati dolgozó"nem dicsekednék a helyében.Persze,ha épülne,gyarapodna a kerület.Sőt... De maradnom kell a feltételes módnál,mert nem szépül,nem épül.A bejegyzésben említett S1 projekt olyan a kerületben,mint a Fővárosi vezetésnek a 4-es metro!

Csibi Hunor (törölt) 2010.01.23. 16:51:00

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal: Én mint a Kínai elvtársak, ha nyereséges akkor is ha veszteséges akkor is a saját vagyonával felel alapon határoznám meg a fizetéseket. Másképp meg kitörölném a köztudatból az állami támogatást, hisz röhej annyi alkalmazott és nem tudnak nyereségesek lenni ??? akkor kár kínlódni.

Manóvezér 2010.01.23. 16:51:09

Ennyi fizetésért,semmit nem letenni az asztalra az pofátlanság.Fecske úr és fészekalja(Vagyonkezelő zrt.)finoman szólva csak viszi a pénzt.Nyereségérdekelt helyen dolgozom,de prémiumot,jutalékot csak kimutatható eredmények(haszon) esetén kapok.Ezt az elvet nem lehetne bevezetni a kerületben is?

Kvazimir 2010.01.23. 17:04:42

@Manóvezér: Nem értek veled egyet, a 4-es metró legalább épül! Az S1 esetében még erről sincs szó. :)

seif 2010.01.23. 17:17:47

@Káposztakukac: az ilyen embereket senki sem vonja felelősségre,ezek egymásnak tartják a hátukat,max. ha nagyon ég a lábuk alatt a talaj,lemondanak...

Manóvezér 2010.01.23. 17:19:52

@Kvazimir: Már hogyne épülne.Egy remek kukásautó és szemétválogató telepet alakítottak ki az egykori gyárudvaron.Autószerelő műhely is van.Továbbá a végleg veszélyessé vált szellőzőkürtő fedeleket is kicserélték!Szóval haladnak:).
Persze az a megoldás,hogy használjuk valami értelmesre a telepet,az egyik vagyonkezelős vezetőnek sem jutott eszébe(Fecske úrnak sem).Inkább hagyják elrohadni.Még nem jött olyan befektető,aki a megfelelő visszatérítést adná a hivatalnak... Amikor ilyen érkezik,ripsz-ropsz megindul majd a beruházás!Más országokban láttam már ilyen régi ipartelepekből kialakított lakóparkokat.Csak nem tudom a szellőkkel,barlangokkal telefurkált hegyre mit akarnak építeni?Komolyabb épületeket a hely nem bír el(bár nem vagyok építész).Véleményem szerint a kerületben sok mindenre szükség lenne.Barlangfürdő nélkül eddig is elvoltunk valahogyan...

indapass90210 2010.01.23. 17:32:55

@seif: ez folyamatosan változik, egyre több hűtlen kezelő, vesztegetett, vesztegető lett eljárás alá vonva az utóbbi időben.

Kvazimir 2010.01.23. 17:41:04

@Manóvezér: Igaz! :) A Gergely "park" helyén is elkészült a fizetős parkoló. Hozzáteszem szintén emberünk a vezetője ennek a kerületi cégnek is, havi 450 ezerért.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.01.23. 17:48:00

@Káposztakukac: Magadat hazudtoltad meg amit írtál nekem. Értsd meg, hogy nincs felelősség!!! És ha lenne is, akkor is lehet felelősségteljes munkát végezni 180k-ért is. Sőt, lennének önkéntesek, akik szívesen segítenének a köznek, ha hagynák. Valóban lehet ellenőröket is kenni, de őket még könnyebb ellenőrizni, mert kevesebben vannak.
Ahogy Lenin is mondta: Ellenőrizni, Ellenőrizni, Ellenőrizni!!!

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal: Nem LMP, hanem LMO :)

@Dövan: Ezek az esetek csak konc a népnek, hogy hátha lesz valaki, aki ezekre a megtért bárányokra szavaz.

biu 2010.01.23. 17:50:22

patkányok mind! rajtunk élősködnek! annyit kérdeznék tőlük, hogy gáz vagy méreg?

kilencövestatu 2010.01.23. 18:15:22

ennyivel nem érnek többet egyes emberek, mint a többi.

indapass90210 2010.01.23. 18:25:09

@Ludas Matyi Online: 180-ért, persze, azt hitted. Egy ilyen beosztásra maximum beszari és/vagy tehetségtelen és/vagy tapasztalatlan stb., embereket lehetne kapni ennyiért. Aki egy komolyabb beosztásra megfelelő ember - akár állami cégnél - az nem fog 1-2 százezerért elmenni dolgozni, hanem elmegy nyugatra, ahol megfizetik. Aztán lehet sírdogálni, hogy mitől olyan fos a helyzet az országban, miért lép le szinte mindenki, aki tehetséges....

Rob67 2010.01.23. 18:50:05

Én egyetértek a magas közalkalmazotti fizetéssel.
Mondjuk nem most, először tessék megmutatni hogy az alkalmas emberek kapták a pozíciót, rendet tettek, növelték a közvagyont, stb.
Ha megvan tőlem vihetik a nagy léket.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.23. 18:52:46

@Csibi Hunor: Pont azért nem mert annyi az alkalmazott.
Persze az sem jó ami nálunk (kisker) van: karácsony előtt felvesznek annyi embert, hogy kb. duplázódik a létszam, februárban meg elküldik őket. A cég nyereséges.

@Ludas Matyi Online: LMO? Living modified organism? :)

perzekutor 2010.01.23. 18:58:39

Nem is értem,hogy Fecske Károly személye és munkássága miért nem lett már sokkal előbb pellengérre állítva?!
Ő volt aki összejátszott Novák Gyulával,a részére szinte fillérekért eladott(átjátszott) Sörgyári bizniszben.
Ideje volt már végre Vagyonkezelőnk igazgatójának is a viselt dolgaival foglalkozni
Fecske Károly szégyentelenül visszaélt az MSZP képviselők által biztosított nagyszerű lehetőséggel és velük összejátszva alaposan megdézsmálta az önkormányzati vagyont.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.23. 19:09:17

Meg is csak tovabb kellett volna tanulnom.

Talan meg nem keso.

MCsaba · http://alegy.blog.hu/ 2010.01.23. 19:14:16

Hát ilyen kondíciók mellett én is bevállalnám a közszolgálatot....

@Rob67: Igazából egyetértek veled, csak a szakember helyett gyakran pártember kerül ilyen posztokra, az a baj.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.01.23. 20:08:24

de hogy jött ki a szövegben említett közel 1,5 M Ft?

mert a táblázatban "csak" 900 szerepel ugyebár

loisz 2010.01.23. 20:19:03

@GYUSZI BACSI: Gondolom úgy, hogy (néhány sorral a nagyobb táblázat alatt is látszik egy másik táblázatban) a Kőbánya Gergely utca Ingatlanfejlesztő Kft. ügyvezetőjeként is keres a 900 mellég 450 ezret...

Kis Hableány 2010.01.23. 20:43:38

@Manóvezér: Miért,Újbuda polgármestere mennyit tud felmutatni?
Az egyetlen aktív polgármester aki független volt,az Újpesté.Egyedül Újpest ment át drasztikus átalakuláson és a 13.kerület!

greg_garcia 2010.01.23. 20:43:56

de ezek brutto pénzek, nem? Akkor meg nem is olyan nagy az a kalács.

perzekutor 2010.01.23. 20:56:32

@loisz: ez csak a papíron kimutatott legális jövedelme Fecske úrnak.
És hol van még a különböző magán bizniszből származó egyéni haszon,ami ennek a többszöröse.
Arról is beszélhetnénk,hogy vajon mennyiért engedte át szemétlerakóként használni a Gergely bányát?
Kinek a felelőssége,hogy szerves bomló
fertőző anyagokat is tartalmaz a hatalmas szeméthalom?
Csak azért, mert pár konténer földdel eltakartatta,attól az még ott van és fertőzi a talajt és a környezetet is.
Gergely bányában lévő parkolóban helyi SZDSZ - es képviselő úrnak is jelentős
tulajdonrésze van és gondolom ezt sem önzetlenül nyújtotta részére Fecske Károly.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2010.01.23. 21:02:42

Ezért is LEHET MÁS A POLITIKA!

LMP párt a jövő záloga!

www.lehetmas.hu

2010.01.23. 21:07:18

@ORBÁN őskövület LÉPJEN HÁTRA , MLSZ elnöknek jó!:
A politikus politikus marad, ha a fejünkre szakad az ég akkor is!
Mind1 melyik párt kerül hatalomra, mindegyik lopni fog és osztogatni fogja a közpénzeket.

Nincs semmi értelme a szavazásnak!

Bollockbuster 2010.01.23. 22:14:16

Annyira magyar ez a szemlélet, csillió blogon leírhatnám ugyanezt pepitában, mert a népérzület része mindenhol felböfög.

Kedves Kvazimir, te is ilyen vagy: mindig azt nézed a másiknak mennyi van, és ha annyi akkor miből, miért? Ha sokat keres az a baj, ha keveset keres de a többit kilopja, akkor az.

Ezért is végtelenül alantas ösztönökre épít ez a cinikus jogszabály, mert amíg a Magyarországot meghatározó irígység, kapzsiság, rosszindulat hármasságára épít és dörzsöli tenyerét a törvényhozó, hogy majd a nép egymás torkának esik jól, addig a sok birka által még csak fel sem fogható módon ugyanúgy palira veszi, vette őket a politikai-gazdasági elit egy meghatározó része, de legalább elnyomja tevékenységüket ez a pitiáner csatazaj.

Egy normális társadalomban másképp működne ez:

1. Ha jó a kormányzás, akkor nem sajnálom a tisztességes fizetést, mert ha jó az országnak akkor nekem is könnyebb.
2. Ha rossz a kormányzás, akkor hiába kerül kevésbe (vagy ahogy te szeretnéd, tapasztalatlan zöldfülűek minimálbérért vállaljanak óriási felelősséget a sok hülye birka vagyonáért????)

Elmondom neked, ha valaki jó szakember, lelkiismeretes és van egy csöpp esze, kilométerekre elkerüli a köz érdekében végzett munkát és a magángazdaságban viszi jó sokra, épp az ilyenek miatt mint te. Nem is lesz ebben az országban több Podmaniczky Frigyes mert a sok irígy pondró szétrágná mielőtt annyit mondana: fapapucs.

Nevetséges, és egyben sajnálatra méltó.

loisz 2010.01.23. 22:43:42

@Bollockbuster: Bár nem engem szólítottál meg, de azért nem bírom megállni, hogy ne jegyezzem meg: én sem sajnálnám a pénzt - akár ennél többet se - egy olyan embertől, aki a zsíros fizetésén kívül mást is fel tud mutatni. Nem tudom, Te hol élhetsz, kedves Bollockbuster, de gyanítom nem Kőbányára jársz haza a 85-ös busszal.Irigy emberek, akik sajnálják a jó és felelősségteljes szakemberektől a magas fizetést? Komolyan gondolod, hogy csak ez lenne a baj? Ugyan már...
Nem mondom, hogy minden sarat az álláshalmozó politikusok, és közszolgák nyakába kell önteni, de azért a "lelkiismeretesen végzett munka" kifejezés finoman szólva sem adekvát ebben az esetben. Legalábbis - kőbányai lakosként - ez a tapasztalatom. De természetesen megkövetlek és igazat adok Neked, ha legalább két olyan BEFEJEZETT projektet/fejlesztést meg tudsz említeni, ami a bejegyzésben szereplő ember nevéhez/szakértelméhez/felelősségteljes munkájához köthető.

Bollockbuster 2010.01.23. 22:54:35

@loisz: Mielőtt a postoló elkezdene ekézni, hozzáteszem hogy a hozzászólásom apropóját képező úriember munkásságát nem ismerem, tehát fizutől függetlenül éppen lehet egy virtigli gazember éppúgy mint egy megbecsült szakember, csak kezd a tököm tele lenni azzal a szemlélettel hogy nem a munka, a feladat eredményét nézzük, hanem csak az a fontos hogy ki mennyit keres, mint ha jobb lenne attól nekün khogy a másik jobban keres.
Pl. az egekig magasztalt fejlettebbnek tartott európai demokráciákban durván komolyabb a fizetés hasonló felelősségi körben, és közismert hogy ennek ellenére a legfelsőbb szinteken (pl. hadiipar) a legrafináltabb korrupció tenyészik, de mégsem picsog senki mert a Zemberek azt érzik hogy többé-kevésbé jól kormányozzák a nemzet hajóját.

Bollockbuster 2010.01.23. 23:02:31

Pontosabban mintha attól lenne jobb neki hogy a másik kevesebbet keres. És így is van, tényleg megnyugtatja a tudatát, az nem számít hogy nayakig ér a szar, csak dögöljön meg a szomszéd tehene, végre már.

Manóvezér 2010.01.23. 23:08:35

@Bollockbuster: Azt mondod,hogy teli vagy"azzal a szemlélettel hogy nem a munka, a feladat eredményét nézzük, hanem csak az a fontos hogy ki mennyit keres, mint ha jobb lenne attól nekün khogy a másik jobban keres".Miért nem az a normális,hogy nagy pénzekért komoly elvárásokat lehet támasztani.
Én tősgyökeres kőbányaiként évek óta látom,érzem a saját bőrömön(mert önkormányzati lakásban lakom),mennyire semmi a tevékenysége a nevezett úrnak.Arról nem is beszélve,hogy amint kimegyek az utcára,kissé jobban körbenézek és nem látom a fejlődést/fejlesztést,amiért Fecske úr a hatalmas fizetését felveszi.Hidd el én sem sajnálnám tőle,ha fel tudna mutatni valamit.

loisz 2010.01.23. 23:13:44

Az irigység valóban undorító emberi tulajdonság, nemszép,csúnya, rossz és igen...magyar szokás. Ugyanakkor azt is gondolom, hogy számon kérni a politikusokon, közszolgákon a Te, az én és még sok Kőbányán, vagy az országban akárhol élő "pondrók" adóforintjaiból is összeadott fizetés ellenértékét, igenis fontos - ha úgy tetszik - "az egekig magasztalt nyugati demokrácia" felé mutató lépés. A sok felháborodott hozzászóló közül sokan, az általad is említett "feladat eredményeit" hiányolták. Az irigykedők tábora helyett, én inkább hozzájuk csatlakoznék. Hidd el ha én is azt érezném, hogy "többé-kevésbé jól kormányozzák a nemzet hajóját" akkor én sem picsognék.

Bollockbuster 2010.01.24. 00:01:16

@loisz: Uraim, amennyiben így áll a helyzet akkor nincsen köztünk véleménykülönbség.

loisz 2010.01.24. 00:16:57

@Bollockbuster: Megegyeztünk, bár részemről tartózkodnék az "úr" megszólítástól:)

vordemon 2010.01.24. 09:45:03

@loisz: Csak gratulálni tudok ez tényleg jó volt!
Az a szomorú az esetben,hogy ez csak valóban a jéghegy csúcsa.. és hol van még a többi furmányos adok - kapok "nagyköltségvetésű túlnyomórészt saját zsebre menő projektek tömege..
Fecske úr nem véletlenül aszisztált Novák Gyulának a Sörgyár projektben,pontosan tudta,hogy mekkorát fog szakítani Novák későbbiekben ebből
a buliból.
Tartok tőle,ezt sem önzetlenül tette.
Ez egy jól kidolgozott és összehangolt érdekszövetségen alapuló együttmüködés volt az MSZP képviselők és a Vagyonkezelő között,ami mindkét félnek (feleknek ) jelentős bevételt eredményezett és mindezt az önkormányzati vagyon kárára.

vordemon 2010.01.24. 10:03:05

@vordemon: Kőbánya.infon olvashattuk,hogy több commentben is szerepel,hogy egy SZDSZ-es önkormányzati képviselőnek is jelentős "tulajdonrésze" érdekeltsége van a Gergely bányában lévő parkolóban.Ez talán magyarázatot ad arra is,hogy miért ilyen nevetséges áron adta bérbe Fecske Úr?
Elvégre tartsunk össze ,nem igaz ?
Miért is "őrzi a lángot" évek óta többszáz ezer Ft-ért a bányában Milász Ferenc ? (felesége MSZP választmányi bizottsági tag,Sibrik polgárőrség elhíresült elnökasszonya,egykori(leváltott) eü.és szoc.bizottsági tag..)
Ez olyan mint egy kedves nagy család....mindenki ott segíti a másikat,ahol tudja..
Nem kicsit undorító és gusztustalan.

vordemon 2010.01.24. 10:05:38

@vordemon: Csak egy apró kiegészítés maradt le : Milász Ferenné - Novák Gyula nővére.

Manóvezér 2010.01.24. 11:29:54

@Kis Hableány: Igazad van, de jómagam kőbányiaként csak felületesen kísérem figyelemmel az újbudai polgármester tevékenységét.Szavaidbó az derül ki,hogy ott sem jobb a helyzet... Sajnos.

Manóvezér 2010.01.24. 11:48:50

@vordemon: A következő választások után nag feladat lesz ezeknek a polipszerű összefonódásoknak a felszámolása.Ezt olyan mint a maffia.És mikor az írmagját is kiirtották(persze képletesen,azaz bíróság,hosszú börtön,vagyonelkobzás stb.)kezdődhet csak az újjáépítés.Mert kétségem sincsen,hogy az urak,és családjaik csak romokat hagynak maguk után.

Melega Kálmán 2010.01.24. 11:53:28

Legyünk tárgyilagosak. A vagyonkezelő mint cég nem rossz konstrukció, ha tisztességesen végzik ott a munkát. De mint az évek során kiderült, az önkormányzati vagyont jobb, ha az önkormányzati apparátus kezelné, így nem lehetne a döntések nagy részét kivonni a képviselő testület és a polgármesteri hivatal felügyelete alól.
Fecske Károly tevékenységét nem elemezném, de ezelőtt három évvel ígértem neki egy sört, ha hibátlan előterjesztést tesz le az asztalra. Még nem söröztünk. Fecske a vagyonkezelő mellett még egy fizetést vesz fel egy helyi kft-től, ami szintén önkormányzati tulajdon, és teljesen fölöslegesen működik. A magas fizetés egyébként akkor indokolt, ha nagy a felelősség, és van felelősségre vonás. Mint önkormányzati képviselő ilyent még nem tapasztaltam. Következmények nélküli országban élünk. Mindent elsikálnak valahogy azok, akiknek erre lehetőségük van. Itt csak a kisemberek szívnak, de azok nagyon.

Manóvezér 2010.01.24. 12:06:08

@Melega Kálmán: amennyiben a Fecske úr és a Vagyonkezelő működése (finoman szólva) nem megfelelelő miért nem rúgják ki?A feleslegesen működő önkormányzati kft.-t miért nem zárják be?Egy halom pénzt meg lehetne spórolni... Tudom,hogy ehhez meg kellene törni az illetékes képviselő hölgyek,urak politikai ellenállását,és átvagdosni a politikai polip karjait.(lásd korábbi kommentem).Pedig csak egyszer kellen rendet csinálni.

seif 2010.01.24. 12:28:39

@Melega Kálmán: Hát igen,következmények nélküli országban élünk és sajnos nagyon úgy tűnik,hogy ez így is marad,csak a gátlástalan,haszonleső,dolgozni nem szerető embereknek áll a zászló.

ronda 2010.01.24. 14:46:23

Nem hiszem, hogy következmények nélküli lenne ez az ország, sőt: nagyon jól kikapirgálható 1-1 dolognak az előzménye, aminek a most utált dolog lett a következménye.
A pártok finanszírozásának megoldatlanságából logikusan következik, hogy támogató cégeket kell maga köré építeni a döntési helyzetben lévőknek, a szervezőket pedig be kell dugni egy jól fizető állásba. Mindkettő tudja, hogy csak és kizárólag beültetője szavatossági idejéig maradhat a helyén, ezért gyorsan kaszál, kacsokat növeszt. És persze mindent megtesz mentora újrázásáért.
Mellesleg egy régi angol mondás szerint: Aki banánnal fizet, az majmot kap.
Amit nálunk megfordítottak: majmoknak adják az aranytallért, de a színfalak mögött elveszik tőlük, és betömik a szájukat banánnal.
T. Manóvezér: az egyszeri rendrakás 10-15 év!

vordemon 2010.01.24. 16:27:50

@Manóvezér: pontosan ezt nem értem én sem.Ha a képviselőtestület elfogulatlan( ? )tagjai is úg látják,hogy nem végzi a munkáját Fecske Károly méltóan a kiemelt bérezéséért - amit egyébiránt a képviselő testület szavazott meg..Hogy is van ez?
Miért nem számoltatják el,hovatovább miért nem mentik fel a vezérigazgatói kinevezése alól?!
Hacsak azért nem,hogy olyan végkielégítést kellene fizetniük az eltanácsolt gazdasági vezetőnek,ami már nem éri meg az önkormányzatnak.

Nagyon szívesen meghallgatnánk Melega képviselő úrat ,hogy a témában végre világosan láthassunk.
HELP !Tehát hogy is van ez?

Manóvezér 2010.01.24. 16:52:31

@vordemon: Igen engem is érdekelne a Képviselő úr válasza.Vajon hányszor emelt szót a felesleges kft megszüntetése érdekében,illetve a Vagyonkezelő gyatra munkája miatt?Azt hiszem az ilyen vagyonkezelős poziciókból nem lehet kirobbantani sem az illetékes kádereket(mert ugye nem kétséges,hogy Fecske úr káder a javából).A sokkal erősebb balos politikai összetartás,a kicsit nekem kicsit neked is poltika a legtisztább elvekkel,egyenes grinccel érkező hivatástudattal rendelkező embereket is bedarálja.És erre játszanak!Nem félnek a visszahívástól,mert a régi barátok(elvtársak?)midnenképpen megvédik őket,és folytathatják más felelős beosztásban.Csak egy élő példa:ex-alpolgármesterünk Kaszab Csaba esete,akit a rendőrök hivatalából vittek el,és be sem kellett a börtönbe vonulnia.Pedig bűnlajstrom volt elég hosszú.

Melega Kálmán 2010.01.25. 17:26:13

@vordemon: A képviselőtestület döntéseit meghatározza, hogy milyen az összetétele. Ha éppen azok vannak többségben, akik a vezérigazgató úrral valami oknál fogva elégedettek, akkor nem lehet felmenteni. Nem a végkielégítés a lényeg, sajnos az itt egy elenyésző tétel.

Melega Kálmán 2010.01.25. 17:31:01

@Manóvezér: a megoldás itt nem az, hogy hozzászólogatunk, mert annak semmi értelme. Egy ilyen helyzet megoldásánál csak a többségi szavazás számít. Verhetet a fejedet akárhányszor a falba, ha nem vagy elég erős, hogy betörd. Csak utálni fognak az állandó zajongásod miatt. Ha meg elég erős vagy, akkor elég egyszer is.

Melega Kálmán 2010.01.25. 17:34:09

@Manóvezér: többségi szavazás kérdése ez. Most azok vannak többségben, akik valamilyen oknál fogva elégedettek Fecske úrral.Meg a kft-vel.
süti beállítások módosítása